Long time, no blogg; Springvill Hundesenter blir til!

Jøss, jeg er skikkelig dårlig til å vedlikeholde bloggen min, og mye har skjedd siden sist.

Jeg, Flint og Flax har flyttet til Lier og blitt samboere med Bjørn Erik og Nico. Her trives vi godt har funnet oss fint til rette på Norske Redningshunder Lier lag; en veldig kjekk gjeng vi gleder oss til å trene mer med.

En ekstra bonus med å flytte østover var at jeg endelig bor nærmt nok min gode venninne Helene til at vi kan treffes så ofte vi bare vil! Det viste seg til og med at Helene og jeg gikk å bar på den samme drømmen om å starte hundesenter, og gjennom gjensidig inspirasjon bestemte vi oss for å gjøre nettopp det! Dermed var Springvill Hundesenter født 😀

Mye arbeid er gjort, og mye arbeid gjenstår, men drømmen er på vei til å bli en realitet og vi storkoser oss i prosessen! Hjemmesiden vår er like rundt hjørnet og facebooksiden vår er allerede oppe og går. Gå gjerne inn på sistnevnte og ta en titt 🙂

Jeg skal prøve å bli flinkere til å oppdatere bloggen min fremover, jeg lover 😉

12466219_10156452563560694_5443920446707194927_o

 

Leave a comment